יום שבת, 28 באפריל 2012

צביעת קירות אומנותית - מחיר והזמנה אנה 0545842638

צביעת קירות דקורטיבית יותר ויותר מעניינת אנשים. מודרניזם אם צורות גאומטריות וקווים ישרים הופך יוצא מאופנה. אחרי 70 שנים של פיתוח תעשייתי זה כבר לא מעניין אנשים לראות תוצר מכונאות. עבודות יד שוב פעם חוזרות לאופנה!

במקום מדבקות קיר משעממות אנשים יותר ויותר נמשכים לעבודות יד ומזמינים ציורי קיר, צביעת קירות ורהיטי עץ אומנותית. אנשים נהנים מהקווים שהם לא מושלמים, אנשים שוב פעם נהנים מהקו רואד של אומן חי!

צביעת קירות דקורטיבית זה משהו חי ומיוחד, משהו שי רק לכם ולאף אחד אחר אין משהו דומה. היום אנשים לובשים בגדים דומים, נוסעים ברחבים דומים, אז בואו תהפכו לפחות את ה בית שלכם לאזור באמת אישי. להזמנת צביעת קירות דקורטיבית וציורי קיר ניתן לפנות לאומנית אנה קוגן anakogan85@gmail.com.

יום ראשון, 22 באפריל 2012

צביעת קירות אומנותית - זה מוסיף ערך לשטח

מהילדות שלי כאשר אני רואה קיר ריק בהיר ושטוח אני לא חושב על כלום חוץ מ רגעים דיכאון. ברגעים האלו באה לי לשבור את הראש שלי. קיר ריק זה כדף שלא כתוב עליו שום דבר. מוח ולב שותקים ביחד ושתיקת הכבשים הזאת גורמת לי לחשוב על שבירת ראש...))

אם אני רואה קיר צבועה, אז כבר הכל תלוי בצבע. אם זה צהוב באה לי לשבור את הראש שלי. אם אני רואה קיר אדום אני חושב על אהבה, אם שחור על שנאה, קיר כחול על ים, קיר ירוק על סמים. קיר לבן או אפור זה קיר של מוות.

כאשר אני רואה קיר צבועה בכמה צבעים אם ציור מיוחד בין וביחד הצבעים האלו, אני חושב. ואם אני חושב, אני חי. פשות כנראה אני בן אדם כזה. אני מקיר הרבה אנשים עייפים שהם מעדיפים צבעים מונוכרומטיים וזה זכותם. בשבילי צבעים זה מקור חיים איפה שיש יותר צבעים יש יותר חיים. זה הסיבה שכל ההורים בעולם מעדיפים לצבוע חדרים של ילדכם בכמה שיותר צבעים. כנראה אני עדיין ילד.


יום שישי, 13 באפריל 2012

ציורי קיר וצביעת קירות אומנותית

ציורי קיר תמיד היו חלק מן החיים תרבותיים של תושבי ארץ הקודש. בארץ ניתן לראות מאות ציורי קיר מדהימים גם מאוד עתיקים וגם מודרניים. בבלוג הזה תוכלו לראות דוגמאות של ציורי קיר מכל מיני תקופות.